12 december 2010

Nederlaget

Riksdagens årliga innebandyturnering är numera avklarad och så även årets nederlag. Trots att vi bara tränat ihop ett fåtal gånger så ställde vi upp i årets innebandyturnering, helt övertygade om att det skulle gå bra. Denna gång så blev det dock inte riktigt som vi tänkt oss och nederlaget var ett faktum.

Jag som är en grymt dålig förlorare sa efteråt att jag inte skall vara med fler gånger, då jag har svårt att släppa en förlust. Men nu är det ju så att jag är en riktig tävlingsmänniska också därför är det numera införskaffat en innebandyklubba, givetvis med lite rosa/lila inslag så att alla skall kunna se att jag är en kvinna när jag harvar runt som världes grovarbetare på banan.

Bilderna är "stulna" från SD:s riksdagsblogg 

Nu är det ju så att vi inte bara spelat innebandy utan vi gör ju lite annat också, vi har t.ex varit på slottet på kungamiddagen och det kändes lite mer glamöröst än en svettig innebandyturnering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar